lördag 29 augusti 2009

Trevligt

Hej, jag heter jasmine och jag har nytt fått årets träning:)
Hoppade av med 25an vid tolered och blev jagad av 4 killar så ja fick springa i klackskor allt ja hade med dom efter mig hela vägen hem till mig, trevligt.
Så blev jag rånad på mitt paraply av 2 björnar, kunde inte gö så mkt mer än att skrika svordomar åt dom :)
Emil är snäll, han skulle fixa tillbaka paraplyt men de gick inte så heh, nu är det borta - förlåt maggan:)
MEn annars va denna kvällen rätt fail förutom att jag åt god mat hos farsan å fick ett fint armband å kolla på en bra film:D
Män som hatar kvinnor heter den, de va en tjej som våldtog en kille i rumpan:D den va jätte söt den filmen:)
Imån ska de nog bli mer lyckat hoppas jag, fortfarande lite besviken på dig.

Men de löser sig- hoppas ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar