onsdag 26 augusti 2009

Underbart

Okej 2 sorter
Nr 1: ilska kallas detta så missuppfatta inget.(även om det är svårt att göra det)

Sprang, kämpade mig fram i klackskor till bussen.
Åkte till säterigatan sen fuckades den. jag skulle vara hemma kl nio annars fick jag inte gå ut, bussen stannade 10 i nio. Skulle hunnit precis men nej nej det finns någon jävel där uppe som älskar att jävlas med mig när jag är på gott humör. Bussens dörrar gick inte att stänga och den kunde inte åka om dom va öppna(that suck). " ehnej thet komer ingen ersethningsbooss " ( svenska:nej det kommer ingen ersättningsbuss)så jag fick vänta i 48minuter på nästa jävla busshelvete.
Och AAAAAAAAAAAAAAAAALLLAAAAAAAAAA kärringar(ovanligt många kärringar ..) klagade som om det va årets fucking händelse! " aaah stackars lilla misse som är hemma själv, åh min tvätt hänger på tork och den kan ju inte bara hänga där och stackars lilla 23åringen som bor hemma och inte kan torka rumpan själv lalalal " så jasmine fick ett litet utbrott och skällde ut kärringjävlarna så dom höll sin käft tills jag gick av, sen började kacklandet igen.
+ att jag skrapade upp min rumpa och dödande är slut.

Nr 2: Gläjde.
Jag va med trevligt folk i stan och hade as kul, åkte longboard och jag va FKN PRO!(tills jag ramlade av men de va emil(aka zonic) fel:)
Så fick jag 3(!) kexchoklader av människor jag nu älskar av he3la mitt hjärta. Så får jag god mat på fredag av pappi, sen ut med vänner och ha kul och så ska ja ha myskväll själv med vinc på lördag och så är jag ledig imån, HIHIHIHIHI!
något med glatt? öhm, jo min blåsa börjar gå bort !


Puss hej, ni vet att ni älskar mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar