torsdag 30 juli 2009

de går en stöt genom hela min kropp

Hejhopp lingon ballader, eller va? :S
men iaf så åker ja till norge idag och visst är det konstigt när man tänker på ngt man gillar så får man en liten "stöt" genom kroppen ( enligt björn rosenström), faktiskt sant. Typ om man tänker på ett gott minne så ler man utan att tänka på det och får lite gåshud(som jag) och en liten pirrig känsla i kroppen. Eller om man tänker på ngt läskigt,skrämmande hemskt så kan man till och med kan börja gråta av bara tanken. Som om när man tänker på om någon dör, typ ens mamma eller vovve eller till och med pojkvän - så kan man örja gråta av bara den hemska tanken. Äckligt va?
vi är nog lite äckliga tror jag innerst inne:)

Men jävla pissväder det är här,punka på bilen kan man ju fan få! - hah stackarn.
men min näsa kliar så ja har skrivit klart nu, nej jag är inte som harry potta.

inläggen komemr bli lite färre när jg är i norge , men de får ni leva med. jag har gröna jeans, pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar