fredag 24 juli 2009

dream of a place where nothing´s harder than it seems

Mätt är jag nu, as pigg med. Har inte gått och lagt mej än och jag planerar inte att göra det heller. Skön kväll igår, tack nils å alla^^
Men men, till saken nu. Jag vill bara dela med mej av hur mycket jag stör mej på folk som bråkar utan att kunna försvara sej själva, utan dom hämtar andra på en. Om man går runt å beter sej som en äckelfitta och snackarskit/sprider rykten och kaxar mot folk, så får man fan försvänta sej att det blir konsekvenser som man SJÄLV får ta och inte va sån pussy och hämta ngn annan på en. Och om man nu ska hämta andra folk på en så kan man ju iaf skicka någon som kan försvara sej själv, inte bara ge massa tomma argument som innehåller svordommar och tomma hot till 99%. Ska man dissa någon så bor´de man iaf kunna språket, ha argumet och åt minstonde LITE farlig. Men kommer det en lite dum(ja dum)och klen nobody så va fan ska man bli "rädd" för? " ey din lilla hora, du kommer få ditt liv uppknullat om du inte låter lalal vara!! " - man tänker ju bara : sure, kom å ta mej -.-

Imån får ja vovven och idag får jag älskling.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar