lördag 4 juli 2009

I like you a lot lot, Think you're really hot hot

Grannens rökhosta och blött hår och en del av dig men utan ord. Man undrar ju faktiskt ibland, förstår fortfarande inte riktigt men det är ju så du är, med mig iaf. Med dom andra har jag ingen aning eftersom jag inte varit med. Det kan man med undra varför. Vill ha en elpistol men har inte råd, vill träna men har inte ork och vill se dig men du är inte här. Tycker vissa människor är lustiga samtidigt som andra är riktiga idioter bara. Att man kan ha en sak som man gillar men man ändå smakar lite på annat är inte fel, speciellt inte när man bara blir bränd på tungan av den man har närmast. Då är det ju inte fel ellerhur? Men skyll inte på mig, bara duschade ju faktiskt nyss. Hoppas de blir lyckat idag bara så är jag lagom nöjd. men iaf så kan ni se mig dansa på denna länken http://www.youtube.com/watch?v=a99ReXjjgoc andra personen från vänster längst fram är jasmine.
ska ned å fixa mej å vänta på dej, så ni får ha de bra och gör de bästa av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar