torsdag 2 juli 2009

skaka rumpan?

Tja, kommer avlida om ingen drar med mig på fest snart - seriöst.
men jag förstår mej inte på alla jävla klagande ungar som klagar så in i helvete på deras utseende, FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE! Är det verkligen så jävla svårt att bara acceptera " såhär ser jag ut, så här kommer jag i stort sett se ut i resten av mitt liv.". Om man bara accepterar det så får man helt enkelt lära sig att gilla det och om man tycker att sitt hår är fuckt, ÄNDRA DET DÅ? Och om man tycker att man är fet så ska man inte trycka i sig en hel chips påse, då gör man något åt det ist för så jävla svårt är det inte. Därför alla kändisar är så " fina" för dom lägger ju fan 80 000 kr på en personlig tränare som vet precis hur dom ska göra för att dom ska se bra ut. men om man är en vanlig svennebrud så kan man göra någonting åt sitt utseende eller helt enkelt bara acceptera det. Och ordet "ful" är bara ett ord, så om en person kolla på dej å tycker du ser ut som stryk så betyder inte det att du ÄR det bara att den personen tycker det, och du är inte född för att göra alla nöjda. men jag vill på fest å ha kul å är solbränd as hell så drog ifrån eriksberg förut så har suttit hemma å segat med vincent men han stacka med nu så KUUUUUUUUUUUL! men ska åka å bada sen å typ ah.
pussfrånminigrisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar