lördag 27 juni 2009

hate that i love you


HEJ! skön dag igååååår, kom hem från ballecalle och blev kompis med benny, lämna väskan hemma och åkte till landvetter å hade trevligt, väldigt trevligt :) Men nu är jag fruktansvärt varm och ska nog duscha och sen dra och bada med slickis å heddy:)
ehm, JO, jag är så fruktans värt arg på dej, så besviken. Du har fått så jövla många chanser för du betyder så väldigt mycket och ÄNDÅ så gör du bara samma ska IGEN ? asså ena dagen säger du allt jag vill höra, sedan nästa dag säger du inget alls, dagen efter det säger ja att vi ska träffas så säger du " senare" och jag får ett sms 02:17 där det är ngn "självklar" förklaring till varför du har dissat din stackars tofflande flickvän hela fkn dagen, så sjukt fittig stil att det inte är sant. Och om du tänker efter å tänker dej in i min sits så förstår du nu för nu har du fått för många chanser, och jag ger fan upp nu. Ingen mer chans, jo jag är seriös och de är de som är så fkn jävla bajs hemskt. fan va jag hatar hur du behandlar mej! men fan va jag älskar dej, dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar