tisdag 9 juni 2009

kaker

kaker e gott, de heter egentligen kakor men kaker säger jag iaf så slická pentis näshår om ni vill :) mhyes he likes it! Men min mobil e ju sönder så jag har inga nya bilder men ja sak få en av mimmi imån så ni kanske får några bilder, men håll inte andan för det! Men idag så har ja gått runt i stan å hitta en as fin klänning som ja ska tjöta på pappa om att få, för den ska ja ha på avslutningen och ngn fest ibland:)Men iaf så hittade inget snyggt piercing smycke som ja ville ´ha :/ vill ah en silver groda med grön sten :) Jag har kommit på att jag tänker alltid ut saker hur dom ser ut som jag vill ha men jag hittar det aldrig, letar fortfarande efter skorna..ATJOOO! prosit? Gillar sommaren, allt ögongodis kommer ut och leker då :) Fast jag har mitt egna som ja får leka med hur mkt jag vill med (Y) fast aldrig i duscheb igen, feting sår på knät :( men ledt värt (Y) Imån ska ja va servitris så ska Amanda ta bilder så ja ska la sno ngn bild som hon tar (6) mohah jag e farlig,ohja.
Varnar er, bits hårdt.

puss på skinkan och min väska luktar jordgubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar