torsdag 4 juni 2009

Drömmen


Idag drömmde jag att jag fick en impulsgrej och gick ifrån skolan och åkte till honoms skola och letade i alla korridorer fast de va bara massa andra där, och inte han. Så letade jag oh hittade honom i ett klassrum bredvid hon fina och han gick fram till mig och ja log men fick inget leende tillbaka.
jag vaknade av att jag grät kl 04.36 och somnade om och gick till skolan och eftersom jag inte har någon mobil så hade jag ingen aning om att vi hade sovmorhon så jag satt i skolan från 08.00 till 09.40 och tänkte "va fan menade drömmen? ja som nojjar eller en varning?" , hoppas jag nojjar. Fast nu är klockan 11.35 och ja sittr hemma med tungan mot gommen för jag brännde mig på pizzan jag värmde förut.
Om jag hade fått drömma så hade klockan varit 23.00 och jag var på väg hem till våran aldeles egna lägenhet i stan som jag har inrett i lila,grått,vitt,silver och svart. -Med honom från en bio som vi sett tillsammans. Vi skulle varit ungefär 21år och fortfarande hålla handen,fin ring har ja på min hand med, silver med ljusgul sten i mitten och 2små blanka på varje sida. Fast det är bara en dröm, än.
Undra va jag ska göra idag, kanske...? äh ja har ingen aning,faktiskt.

pusshej från mej, och för mej finns bara en och det är du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar