fredag 19 juni 2009

sweet, sugar - candyman


tjusan i trusan. ehm, efter mycket fram och tillbaka med mycket av och på så är det vi, igen. sure säkert jävligt tröttsamt att läsa men i know u love me. Men iaf så har ja hängt i stan med slickis och heddy dom senaste dagarna och yess, mina händer är fortfarande rosa som heddys hår. Hittade armbandet som ngn tomte tog ifrån mig. Ska åka till farmor imån och kommer hem den 21a till er, mest honom. och sen den 22a ska jag åka igen, ingen aning om tid eller pris men de löser sig säkert , hoppas jag. han drömde att vi missade tåget så thats not good. Sorry för all engelska men seriöst, sex and the city äger !<3 skulle städa och packa fast då kom ju OFC 3(!)avsnitt med sex and the city(dom sista avsnitten) så då satt jag klistrad. Så känner jag mig fkn elak , IGEN! förlåt, måste sluta gör så. skyller på honom, hans fel allt ihoppa :)men kl är 2 och ja ska upp om typ 5 timmar så, HAAAA DEEET!
och va ni än säger så har jag bestämmt mig, jag ska inte skaffa långt hår igen :) puss på skinkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar