fredag 5 juni 2009

Snurrstol!


Jahaja,läser du nu igen? NEMEN VA TREEEEEEEEVLIGT :D tehehhh
Men iaf, snurrstolar är kul, Speciellt om det är marias ! flippad dag,bokstavligen. Vi hade snurrstols race i korrioren och blev hotade till stryk av städerstan(get laid surkärring säger jag bara), skjuts av finnen penti varkki och skäll av maria, biblotikarien maria, BOKKASTAR maria, ungerska barnmisshandlaren maria, historie berättaren MARIA, trekants hängpattar maria, BHlösa maria! Alla namn som förklarar henne perfekt:) + att hon har sina senapsgula manchesterbyxor preciiiiiiis under armhålorna, sött. Hennes hängpattar vibrerar när hon skriker och kastar böcker men hon e allt söt lilla harrypotter maria. Feting dissad och ölfylls jasmine här, stan imån och sen fest hos asal eller ngt tror jag och sen hem till älskling, funderar på att bita han, hårdt. Eller typ kasta ett päron på han, nääääää skoja bara älskling ( han gjorde faktiskt chokladpudding i ett glas till mig :D ) men nu ska ja försöka ringa min bästis å dricka upp den sista ölen jag hittade öppnad nede på golvet av någon mystisk anledning. + jag ska få en orm av calles mamma :D hon är jätte snäll, Ormen är en liten tjej med svart/vit/grå rugg och rosa mage och gissa vad JAG HAR REDAN DÖPT HENNE FLUFFY :D ååååh hon kommer älska mej (Y) måste bara övertala mamma(ormfobi har hon) vincent med men han kan jag nog försöka muta på ngt sätt ;)

+ bilden är på mitt jätte fina suddigummi :)

men pusshaj lajdaj, or not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar