fredag 26 juni 2009

fitta

hej :) min mobil cpar nu så jag svär en del för att inte slå sönder den fula pisshögen (aka mobil). Annars har ja stekt på bryggan, softat och gått 3km lite då och då. Hicka gör jag rätt mycket med och det står " i love computergeeks " på mina trosor så , hej alla :) Men jag kommer home imån så jao, smsa om ni vill ses eller flyg till mig med en gul spakcykel eller whatever. Jao, men häruppe äter tjejerna som hästar och spelar kort på stranden, pratar fult och har millahäng. Skog överallt å myggbett på brösten( yepp 2 st nu) annars e de rätt gött ändå. Förutom att jag är skadad, yess jag har ont i min navel piercing, bränt min gom och JA jag har en fkn sten i min häl! Så tyck synd om mej din lilla korv annars bussar ja alicia på dig! Mj är död och bara för att han dansar så sjukt sexigt så skriver jag " R.I.P MJ <3 " . men nu ska jag hicka vidare och spela sims 3 eller ngt jaaaaaaaav PUSSHEJ PÅ DEJ OCH DIN *PIIIIP*
(pip= lilltå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar