fredag 12 juni 2009

saknad


hejhejtjah hallo. ehm här sitter jag i samis feting tröja och lyssnar på musik, ska nog käka mera och sen duscha och sånt. sen vid 2 ska ja in till stan och leta skor med larsson :) saaknar honom ngt enormt och hoppas att han saknar mej med, annars e vi ju tillbaka på ruta ett.. Men han bestämmde sig tillslut, och det är fortfarande vi<3 är sjukt glad och hoppas att han med är det. men stämmningen är fortfarande lite.. konstig' men ah, de löser sig nog om man har viljan till det, jag har - frågan är bara om han har det.
Men jag sak iaf åka och helsa på calleballe den 22a och stanna i typ en vecka :) ska bli skojj, så ska jag åka till farmor över midsommar med och till norge vecka 31(så ska jag få en valp vecka 30) så sjag jag till rebeccas somamrstuga under sommarlovet med i ngn vecka :) ska bli skoj! men jag ska nog hålla mej borta härifrån så mkt som möjligt känns det som, men vill fortfarande vara nära honom. OCH OM NÅGON HAR EN MOBIL ÖVER SÅ TAR JAG GÄRNA EMOT DEN! jag är mobilkåt, ohja.
gött med sommarlov iaf, bara somamrvädret kommer tillbaka snart så alal blir glada, pallar inte med pissväder. men nu ska jag inte tjöta här med men ja slänger nog upp en bild på min lilla bäbis.

pussar på rumpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar