söndag 14 juni 2009

dumpad ao


Ao, som titeln säger. Detta ska vi fira med att dricka gyllene saft i de fina vädret fram tills jag åker. Men helt seriöst så pallar jag inte vara nere längre så jag tänker bara allt positivt med händelsen " de finns inget ont som inte har ngt gott med sig" - som Guss sa. Men de e iaf fint väder å ska nog fixa mig snart så vi kan dra ut till ngt fint ställe å softa. Men ser jag honom med henne så står jag inte för vad jag gör, helt seriöst. Så ska ja ju snart till calle med så de e lättare att bara skita i detta när man är med en vän 24/7 så ao. Men ska nog inte bryta kontakten helt tror jag för de kommer nog inte funka eftersom vi va friends innan, borde nog följa de jävla rådet att inte bli tsm med mina vänner men det var faktiskt honoms idé så jag kan skylla ifrån mej. Och kom inte med det jävla snacket " de blir bäst såhär lalala" för nej, de blir bäst om du bara fkn skärper dej och slutar vara ngn du inte är.
Men to late nu iaf för chanserna är slut mannen. Men alla bilder och sånt ska bort.
Men ett råd till er tjejer, gubbar och killar - tro på människan när h*n säger föralltid för då blir de skönt för stunden. Men skaffa kontrakt så du kan stämma jäveln när h*n inte höll va den lova.

Pussåkram - skala banan. ( lycka till med att hitta stavfel pappsen) + det är pownys bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar