tisdag 23 juni 2009

myggbett

Tja,hejhej , helluuu eller whatever. Hej
jag sitter hos calleballe i typ... ah långt hemifrån är det iaf :) Ska nog va här till lördag-söndag ngt. Okej, har blivigt lite dålig med inlägg men å andra sidan så ger jag er bara ngt att längta till, eller hur? ;) men iaf så har jag ett myggbett och mina shorts skaver annars har vi nördat GTA och badat sen vi kom ( och NEJ, tänk inte så). Jag har iaf nått min topp av desperathet - jo helt seriöst vi GICK ca 3km för att köpa en påse chips. I värmen, as gött väder. FKN insekter överallt bara , annars e de fint här :) Jag blir förvånad hur bönder kan leva så här jävla.. off? finns Liksom en krog,pizzeria,matäffär å typ 2-3 saker till. Sen är de hus,åkrar och insekter. Jao men med deras trimmade sparkmopeder så kommer dom ju långt.. här iaf (Y) Men anywaay, måste dock påpeka att folk som har bott i sverige i över 20år borde kunna uttala alla bokstäver korrekt, för jo man kan lära en gammal hund att sitta.
Over and out, puss hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar