torsdag 11 juni 2009

Betyg

6vg och 5g är mitt betyg från skolan.
IG är nog mitt andra betyg, tydligen.
"Jag är 15år och jag gör vad jag vill" - so not true. 15bast e jag tydligen men skulle jag gjort va jag velat så skulle jag verkligen inte gjort något av det här.Om ja skirver upp allt så kommer ja bara deppa ännu mer och jag sminkade mig i 30minuter i morse så tänker inte lipa heller. Jusdet, jag drömmde att jag drunknade. Jag stod på bryggan där ja träffade honom för första gången(i mina drömmar) och jag blev puttad, puttad ned i vattnet. Men jag va berädd, så jag dök långt ned, nuddade botten med fingrarna och började simma uppått, men hann inte. Min luft tog slut, och då vaknade jag. Men svullna ögon. Så jag satt med skedar på dom i 15min typ. Så ah, mina drömamr brukar varna mej lite men detta är väldigt tydligt.
Hoppas att han gör rätt val, för oss båda.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar