söndag 21 juni 2009

det smakar precis som vanligt

hej, jag har cepe ont i mitt lår men förövrigt är ALLT bra :) fett nice va? Jag va ju då i sommarstugen hos farmor drygt 10mil ifrån sthlm med de toto grande de familia + börje:) just nu sitter jag i vincents säng medans han duschar och käkar vit choklad - det smakr precis som vanligt. japp japp skinka . Men ska åka till calleballe imån och va där i ett tag mn han har säkert dator så ni får ngt att läsa^^ men det va inte planerat att jag skulle åka med vincent hem ( han kidnappa mig!) så min väska, mobil och jacka ligger hemma hos heddy så ao. Och har ni tänkt på hur likt allting är egentligen? allt är ju olika men allting fungerar på sitt egna lilla vis, men lär sig med tiden hur man ska kunna " kontrollera" människor i sin omgivning och hur man är lite olik när man är med olika personer. Det är nog inte bara jag som känner så.
men jag ska fan skaffa koppel så han inte springer iväg igen ^^ men nu kom det en snygging in i rummet så HAJT!
" puss på skinkan sötis"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar