tisdag 2 juni 2009

Konstigt


Okej
Hej, typ eller ngt. JAG SOM LITEN KORV PÅ BILDEN :D aw pruttunge tänker ni säkert (A)
Idag har ja pluggat,dampat,varit glad,gråtit,stressat och tröst ätit av ngn konstig anledning. Men de skippar vi nu för de e ganska onödig fakta, kanske. Men jag fyllde calles carebox förut(den är jövligt stor) och så ringde jag vincent ungefär 57ggr utan svar. Men de e lugnt, nu iaf. Så kommer dhw snart och jag är lar med alla mina arbeten som jag ska göra till imån, håll tummara för att de går bra för mig på matteprovet imån(tro mig, de behövs). Så tyckler jag synd om folk, väldigt mycket. Så ja ska få mobi av mimmi imån:D:D:D: så sak ja träffa vincent imån :D:D:D så ska ja tjata på mamma om skorna imån :D:D::D: så ska ja fråga pappa om dansen imån :D:D:D och om allt går min väg imån så kommer de lätt bli bästa dagen, speciellt om de blir bra väder för då åker vi till stranden å solar å badar<3 men ja stör mej på folk om inte respekterar folks rättghet till ett privatliv att göra och säg vad fan dom vill i utan att andra utomstående ska lägga sig i. Ni förstår säkert vad jag menar sörkorvar, jusdet jag kom fram till att "korv" är d sötaste ordet av dom alla som ja vet om, seriöst.men dhw nu, pusss alla och

kyss mig i baken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar