söndag 31 maj 2009

Sommarplågan - insekter+fittungar

Tja
sitter här i shorts å käkar kycklingsallad å lyssnar på musik så högt att ja kännr luften mot mitt ben. Och jag verkligen älskar vädret, fast inte när de blåser! Så har ja brännt mina lår lite tehe men de tillhör va fan! så är min mobil sönder fortfarande, ska nog lämna in den på lagning mån och jag går fan inte därifrån utan en lånemobil ! :) så hatar jag fittungar som dissar,misshandlar,jobbar sig och inte ringer. Men det är ju morsdag så ja å carro har städat hela undervåningen och gjort chokladmuffins till henne:) med tanke på mina näras föräldrar så är min morsa rätt.. bra ^^ haha gull jag e. Men ja har då inga nya bilder (mobilen..) så ni får ngn gammal. SNAAAAAAAAAAART SOMMARLOOOOOOV<3 längtaar as hell.

puss på er, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar