lördag 30 maj 2009

Sol!

Morgon alla tjockisar, naat:) men iaf
idag e de nordic = jag ska inte gå. Även om de skulle vara jävligt kul att stå oh dansa till hög,grym musik med massa folk! Men iaf så har jag vaknat kl 4 idag för jag drömde om spindlar, stora håriga spindlar som kröpo på mig, Så ja grät nästan lite och krama om vincent när han sov :)Sen skulle han vara hemma kl 10 så ja, han åkte vid 9 även om jag ansträngde mig för att hålla fast han (ingen ide för han e typ 7ggr starkare än mig)men ah,nu har jag legat å stekt på min framsida i bikini och fått lite färg på mig :) vette fan va jag ska gö idag asså , men något kommer säkert upp :) Igår va en superfittig dag mot moi(mej),FAST efter många flippar så åkte ja å vincent hem till mig å drack lite öl å drog på premiären till I love you ,man å hade as kul :) men nu ska ja klä på mig och käka FRUKOST :)

pusshej,slicka dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar