måndag 25 maj 2009

Nästan duktig


Hej
idag va ja duktig, nästan duktig. Jag sov första lektionen, hittade inte mitt arbete till tekniken så ja å hansson sorterade alla jävla pinnar sen på matten jobba ja as bra och ja åt duktigt i bamba oc gjorde mitt SO arbete¨och vincent är söt. Så jag är nästan duktig, eller vafan jag ÄR duktig, berömm till mig va fan. Och vincent om du läser det här så får jag sorgset meddela att dina vingummin är slut, ngn tjockis har käkat upp dom - misstänker caroline wiklander. Jag har en jätte fin tröja på min, de står uincent på den, vincent påstår att de står Vincent på den men V:et ser ut som ett U :) uincent hahaha! jag borde sova så ja inte försover mig igen, så ska ja ringa calle för han kan inte sova, ska nog köpa en sån ljudsak dom hade i Sex and the city - världens bästa pogram någonsin gjorts. andra plats kommer Desperate housewifes och 3a kommer Big brother, sjukt bra pogramm asså:) Men nu sak jag räkna godingar i min garderob sen ska jag försöka sova, eller ngt :) Så ska ja sluta säga "puss" och säga " kiss my ass" istället, låter mkt coolare (H låter mer som mig, japp tolka det hur du vill. och ni kan få en bild på mitt håriga lår (:

kiss my aass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar