söndag 24 maj 2009

Another day, is going by,I'm thinkin' about you all the time


Tja
kom på typ igår att ja grov spindel fobi, calle sa det till mig, det stämmer jävligt bra. Dör typ när ja ser en äcklig liten skit insekt. UUUUUUUUH dö, skolan kan med dö. hatar den å alla fittlärare som är helt sneknullade SKAFFA BH DIN JÄVLA SLYNA! åh , aggro -.- vincent gick nyss och min fkn hor mobil dampar så ja kasta den i golvet nu, fittmobil. JO grillade sönder min morsas bord igår (Y så de kan ni få bild på, öl är sjukt jävla gott. - snäll sami. Morsan tjatar hål i hövvet om ngt jävla matte papper som ja inte ska göra å skolan. ¨åååååååååååååååååååååå¨h dö. komemr flippa sönder snart om inte allt jävla piss försvinner fårn mig. vincent borde bo med mig, hatar varje gång när han ska gå .. brun som fan va med med nu, haha fast bonde bränna hahahh , jag pimpade hans plånbok med (Y) as snyggt blev det, den blev rosa med massa text,glitter och klister märken. jävla hicka nu med.Men gårdagen var soft och larsson fick alla mina kodisar, hon lär snart behöva dom ;)rätt soft igår ändå, japp. Så stör jag mej grovt på alla fjortisar som vill vara fjortisar men blir sura när andra säger att dom är det och lägger ut massa tecter på bdb bah " alla tycker man är bitch för att man försvarar sig, vadå sak man stå och ta massa skit? HUR SKA MAN EGENTLIGEN VARA?! " - prova att vara dej själv och skit i dom andra, ja LOVAR att alla uppskattar en människa som är sig själv istället för att försöka vara någon annan. Alla borde bara lära sig att acceptera sig själv istället för att vilja vara som hon där. Även om hon där får flera killar/tjejer så får man bara acceptera sig själv för det finns jävligt många människor och ngn jävel borde la stå ut med dej.
+ jag och vincent fick gå/åka buss LÅNGT för att min härliga pizzeria vid mej är nuvarande en sushiresturang -.- jävla ching chong kan ta sitt pickpack å dra till stan för här vill vi ha kebab!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar