tisdag 19 maj 2009

hicka

tja
sitter här nu i goa göteborg och vänjer mig vid att skriva ö och ä på svenska. träffat älsklingen idag och hans bästa sida(mh u sexy thing). även fått en bok kastad på mig av biblotikarien och ett samtal hem som ja inte svarade på, samt snygging dansen jenka på gympan och massa godis<3 . men men, JO duktig som jag är så glömde jag NO sakerna i norge så får punga ut 150 norska kr för att få dom skickade till mig, och älskling ska åka till danmark i 4dagar kommer typ dö,bokstavligen - fuckt thats suck. är jävligt trött och eidi dog i desperate housewifes HAHA hoppas ja förstörde för någon som missade det och tänkte se reprisen :D (6 hahahh men nu ska ja göra annat, funderar STARKT på att skolka friluftsdage imån, kom ju ffs i en grupp med massa feminima töntar som skriker när domser en boll i närheten + en ful emo + en gråHÅRIG finne och massa fula småskitar. och när vi snackar små skitar så är idas lillebrorsa AAAAAS rädd för vincent, han började gråta när han såg honom :P inte vincent som grät, utan oskar ^^ ´lycka till med feffe också calle, du lär behöva det.
btw så är ja fördomsfull men ni älskar mej ändå.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar