lördag 23 maj 2009

I like it!


Okej
Idag är ja pigg, ska snart käka frukost(ja klockan är 15:25), då man egentligen äter lunch, så jag och min kära ponny kom på namnet Flunsh. Så jag rättar min själv ohja u like it. Men mon mobil är fortfarande en irritationsfaktor och ohyes jag lyssnar på We made you - Eminem så ska ja snart träffa fiskis,baboschka och ponny så ska vi treffa sami i stan antagligen och hoooooooooooooppas vincent kommer hem tidigt så han kan komma å vara med oss :) saknar min sötkorv men det vet ni säkert redan, som calle, han vet allt, enligt honom själv, fast än han sa att mina ben va svarta men som ni tydligt ser på bilden att dom är lila :) ska nog gifta mig med människan som skapade bullar med choklad i, ljuvligt. Kom på att mobiler är människans märkerverk, efter mej då såklart :) svennebanan svennebanan svennebanan (8)
min flunsh är klar nu så ni får en söt bild på mej och kanske ett sms ,
pusss

1 kommentar: