onsdag 13 maj 2009

bajskoooooooooooooorv!

okej
imån ska ja åka till norge
ska fast jag MKT MKT MKT hellre skulle stannat hemma än att sitta typ ett år en äcklig bil dit stanna där till måndag och sen köra den äckligha bilen tillbaka. vill inte vill inte VILL INTE!
så måste ja packa och göra ett fkn astronomi inlämningsarbete(som ja inte ens har börjat med) som ska va klart på tisdag OCH JA ORKAR INTE!!!!!!!!
jag har pms men de har ni säkert redan märkt:)
och du är så ful,så jävla ful, snackat så JÄÄÄÄVLA mkt om mig när ja inte är där,men när ja är där så sitter du som ett skabbtroll och säger inte ett pip - inte ens en blick vågar du ge mig.DU ÄR PATETISK! hoppas du tar åt dej, du och din äckliga kompis borde bli förbjudna i bamba för ni är så äckliga, fkn vedervärdiga att ja tappar matlusten och vill spy när ja ser er.
nu vet ja inte va ja ska skriva mer för ja blev så äcklad, som när man ser ngt äckligt på bild och inte kan äta efter det, så är det. bara tanken av personen äcklar min hjärna.
min älskling, min vincent, jag älskar dej - mkt.<3

pusss¨'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar