måndag 4 maj 2009

Ledig!


tjaha

lagom seg dag igår, pisregn med. Egentligen så gillar jag regn fast då ska de vara ös regn , inrte som om ngn står och pissar ned på oss - förnedrande.

Vaknade tidigt idag så ja åt chips och läste 172sidor ur bert ljungs dagbok. Kastade in min dumma mobil i väggen typ 2,5 gånger ( va trött så den stutsade lite lamt på sängen bara) för den säger " Sätt i simkortet" när det redan sitter i , sjukt irriterande. Fast nu funkar den , ÄNNU ett bevis på att våld löser allt. Så har jag nu ÄNTLIGEN fått lov av morsan att pierca min navel, efter att ha hotat med att göra det själv annars :) så det ska jag göra när hon har satt in min månadspeng på min kort som heter "per" efter sin far - som FORTFARANDE inte har svarat på min fråga om att betala mina glasögon som kommer kosta 3000kr inkls allt, måste ju se bra ut och kunna se. Skulle ned och duscha förut eftersom jag är ledig och legat bland chipssmulor, men de fick jag inte pga att ja va ledig- min syrra förstår bara inte. Undra va fan ja ska göra idag, vincent ska till sin pappa så då vågar ja inte träffa han om han inte kan komma hit och leka med mej och mina kompisar ( okej de där kan missuppfattas).

Men nu ska ja inte skriva ned massa skit mer och går ned och duschar länge, sen dricka te och se va fan som händer idag.


pusssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar