fredag 22 maj 2009

gåshud


hellååå:D
idag är jag pigg :)
jag somnade kl 2 och vaknade kl 5 och har varit vaken sen dess och är jätte jätte pigg :D fast ja mår illa och har lust på pommes med beasås.. MEN MEN :D gårdagen va kulig:) den kostade nästan gratis :D ledt vert de(: jag har gåshud och har haft det sen ja tog första kpillert :) och mina puppisar är baota O.O fast igår va dom mini ^^ så cpar min mobil så ja får typ 30sms åt gången :) så är samis tröja är jätte varm:) hans grejs pep var 45sekund i en halvtimma innan ja väckte han och åkte hem med massa danskar på 7an från bsjön till migsan:) jag åt en jågutt förut så ni vet såär ja gul på min arm och ena fot :) har en känsla av att ja kommer vara jätte trött sen men skit på samma! *rap* ja kan rapa "fuck u" för att ja e cool(H)vincent rapar bara i mitt ansikte:)jag gav jonnas sko en grekis begravning igår(fast lyckades inte) och hade versta spännande powerking kriget:) och som straff för att ni kommenterar dåligt sd¨å får ni en bild från donkens toalett:)
pussssssssssss

1 kommentar: