torsdag 7 maj 2009

jag fattar nu.<3


jag förstår inte

jag förstår inte hur man kan älska en person som får en att gråta

jag förstår inte att man kan älska en person som är så elak mot en att man börjar gråta

jag förstår mig verkligen inte på människor som älskar personer som bara vill skada än

men dom säger ändå de där 3 orden som får en att stanna

om dom 3 orden skulle ändras till 3 andra ord så skulle det vara annurlunda

en helt annan sak

en mycket enklare sak

som skulle göra det lättare för oss

oss som blivigt och är sårade

för man trodde att de 3 orden skulle förändra saken till något bättre

inte att bli tagen för given eller respektlöst behandlad

dom 3 orden är väldigt lika de andra 3 orden

så blanda inte ihop dom

älskar du någon så behandla personen som om du älskar den

hatar du någon så behandla personen som om du hatar den

inte någonting annat

för att det gör bara så att folk inte förstår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar