onsdag 6 maj 2009

Korv onsdag (:


jahopp

nu förtiden kan en tjej inte ta på sig vad som hellst utan att bli jagad genom nordstan och centralen av 35åriga kurder som skriker " hey sexy !!" efter en och ens kompisar.

folk borde skärpa sig och lära sig respektera, VISST om ja har på mig korta kjolar eller tajta jeans så får man blickar och någon kommentar men vuxna män borde faktiskt veta bättre.

Annars så fick jag VG på no provet (H)

så ska ja pierca min navel så fort ja får min månadspeng av farsan för har bara 400kr och ja måste kunna leva med >.<

annars va de rätt mys idag och kyrkan har fresh toalett så ni vet alla :)

så ska vi skaffa en till hund, svart dvärgpudel , tjej:D tkr hon ska heta typ fiona eller fiffi :) fast morsan tycker typ iris eller ngt sånt tant namn eftersom min andra hund heter börje ^^

aja, ni får en bild på börje sen får ni va nöjda för idag :)


pusssavmig.

1 kommentar: