måndag 11 maj 2009

månen är söt.


jag älskar månen
jag älskar vincent
jag älskar börje
jag älskar mina vänner
jag älskar min familj
och jag älskar verkligen glass!
men men, care/
jag tycker det är sjukt fint med killar med snyggt halvlångt hår,lite busigt men stylat. Fast nu till sommaren så snaggar sig typ 90% av killar sig-och det tycker jag är (snällt sagt) SKIT FULT! finns typ 2pers av 80st som passar i det men enligt killar så tycker de flesta att de är "gött" , "gött" är de kanske att man slipper står 4min framför spegeln och fixa det men för oss ÅSKÅDARE är de som att se en wannabe gubbe med polerad skalle. men sure, gå runt och se fula ut, erat huvud=erat val.
menmen,TRIANGELDRAMA! fan va synd victoria nästan så man inte vill skratta för de är så synd ^^ men bara nästan AHHAHAHAHAHHAH. men nu ska ja nog hitta på någonting så god jul alla och ofc
pussssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar