onsdag 22 juli 2009

inte alls bakis :)

Jag har sovit 2 timmar och sen har jag varit aspigg och gjort massa firnuliga saker! :D
jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer å mer, livet är våldtäckt det är inte skönt om hon inte e spräckt (8) - grym låt, INTE som broder daniels låtar då, they suck. Undra när han ska vakna och komma hit? :) Jag vill äta mat nu, men de känns så jobbigt att gå i trappor, borde skaffa hiss. Vill byta skola jao, vittra mejbi. Men jag vet inte, det jag vet är att jag har 7knottbett och 2myggbett fint utfördelat på min lilla kropp :) Ville hellst bada idag men vädret suger så här sitter jag fortfarande, min syrra vet inte vad rikskuponger är.. 44% av sveriges befolkning är överviktiga= typ halva sverige är tjockisar! ... inte konstigt att de går så bra för Mcd:) Jag vill få vovven nunununu! Gulligt med en liten hårig korv som springer runt här å dampar och blir våldtagen av bobben, stackarn.

Anteckna allt jag skrivigt idag under kategorin "livsviktiga saker att veta".

Pusshej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar