tisdag 7 juli 2009

skäms


trött som fan och ser ut som en kines, förkort hår med ska se om de blir fint när jag plattar det. saknar dig och vill se in i dina ögon och säga förlåt, så du kan se hur mkt jag menar det. ingen människa är perfekt och alla gör misstag, hoppas att du kan förlåta mitt så vi kan gå vidare tillsammans, för det kan vi, om viljan finns. vet att jag har svikit ditt förtroende, men att se dig såhär får mig verkligen att tänka. vill inte ha de så någonsin igen, vill bara ha de som innan , som vanligt. sitter här i mina rosa pjamasbyxor, ditt armband och bara ångrar, hoppas inte detta fuckar allt för då vet jag inte vad jag gör.

Gothia snart! ska dansa som fan med mina tjejer och ha kul, hoppas du vill följa med så blir de roligare. vill gå ned och äta mat och luta mi mot dej, men du är inte här men jag hoppar du kommer snart. Vill köpa ny navelpiercing och funderar på att sätta en silver ring i underläppn på högersida, skull vara snyggt men jag vet inte om det blir för mkt :/, tror jag ska göra det nästa månad när jag får pengar.

är så glad nu att du förlät mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar