fredag 4 december 2009

happyface?

Hej!
Jag ska snart sova för jag ska upp och jobba imån ,höhö.
Men jag blev röd idag, å nervös - blir aldrig det typ. Inte min grej att vara nervös liksom. Min grej är klackskor, orangehår och rosapepparspray.
Men jag blev iaf glad.
Fast det varade ju bara en stund.
Saknar det fortfarande å jag vet att det finns en liten chans, så jag hoppas fortfarande på det. Även om de finns en annan, fast jag borde ändå ha större chans än ett skabb - eller?

Blev iaf jätte glad å jag blir det på måndag igen (tydligen). För nordstanssnyggingen sa att jag va röd, har en deal iaf :)

Är mega trött,och imån ska jag se smart ut(förhoppningsvis) eller så blir jag skit ful. Men de finns säkert folk som gillar skitfult folk med.

Finns ju någon för alla - eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar