tisdag 22 december 2009

värt

Jag ska flytta härifrån, så fort ja har råd med eget place.
Jag är verkligen trött på att hela tiden behöva vara rädd å akta mig när ja går ut, visst jag har sagt detta innan -men nu är min gräns nådd.

Igår blev ja jagad 5min ifrån mitt hus, dvs att jag hade klarat mig från hönö till frölunda och från frölunda till näset och från näset till brunnsparken, UTAN en enda kille dom jobba sig. men när jag är vid min skola, själv halv 2 på natten 5min ifrån mitt hus - dåjävlar ska de komma fram 4-5 neddrogade killar som tror att dom har all jävla rätt att hålla på med mig.

Fast ja klara mig, som vanligt. Men med allt gott kommer ngt ont- jag halkade. Har en svullnad lik en tennisboll vid höftbenet - gör "fitthelvetets hor" ont för att beskriva det så tydligt som möjligt.

Nu till något kul,fick 200poäng(om man räknar med tekniken), jullov, shopping i stan med underbart folk,jakt efter huvudkliare och flera efterlängtade pussar.

Åker till norge imån mitt i natten(kl7 påmorgonen), så go jul på er så hör jag snart av mig.

Jul är till för att visa kärlek till de man älskar, so do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar