lördag 19 december 2009

never let you go

i wish that i was looking in to your eyes.


hej, jag tror helt seriöst att det är min otursdag idag. -ni får en lista:
1.Blev avkastad från bussen mitt ute i ingenstans,fick gå i en halvtimma till en mack, köpa pengar till mobilen , gå en jävla bit till åka buss med en fuling som kollapå mig.
2.Kom en och en halvtimma för sent till jobbet.
3.Brännde mig säkert 3gånger på kaffemaskinen.
4.Brände mig på grillen.
5.Brände hela käften så ja har massa blåsor.

säkert mer, blev arg nu när ja tänkte på det.

mn tiden läker alla sår å lämnar ett litet ärr, troligen. Har grymt minne så jag glömmer inte saker jag gillar,historia och matte glömmer jag. Meninte saker som intresserar mig. Det suger lite.

Du har haft dina chanser, å du får många fler.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar