lördag 12 december 2009

Sol

HEj,godmorgon och tja:)
Det är sol ute, blev glad.
Ska snart åka till jobbet, om typ 15min.
Sen ska jag till v. fast han sover nu(:
Hoppas att ja inte får stå i disken idag, har så fittigt ont i ryggen.
Mitt hår är läskigt, när de e nytvättat så är det ljust och när de inte är nytvättat så är de orange. Gulligt.
Lägtar fortfarande till jul. (kom på att jag glömt käka chokladen i kalendern!)
Julkalender är ett måste vid jul, annars är det ingen riktig julstämning!
Har beställt glasögon, tog några mer basic för jag tänkte att ja kommer tröttna på dom andra. Får dom iaf innom 10 dagar - en dataröst komemr ringa mig. Kommer troligen att bli rädd.

Ska börja träna varje kväll, känner mig ovig och hängig^^ Ska bli mer nyttig med, dvs att pinnarna går bort. men det är mer för att v vill det. Jag med nu. Men mest v.

Roligt att man vet vart man har sina vänner! - vill på fest.
Puss. - akta för skavsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar