torsdag 17 december 2009

O-O

Minus har glasögon (:
Minus är söt i glasögon(:
Minus är glad i sina glasögon(:
Minus har glasisar(:

Sammanfattning : Smart,kram,anfall,slap, skratt, sång och kram :)
Typ! typtyptyptyptyptyp u like it.
jag ska snart äta ostpopcorn och gå ned, I MINA GLASISAR!
Jag ser saker - helt otroligt. Blev ledsen när jag kunde se mina finnar. Men men , med allt gott kommer ngt ont å med allt ont kommer ngt gott, thats it.

Imån ska jag ha kul, på lördag ska jag ha kul, på söndag ska jag ha kul OCH PÅ MÅNDAG ÄR DET SKOLA!!! fan va störande att vi slutar skolan sist i fucking sverige.

Äcklig mat i bamba.
Det va -7grader - min näsa dog. Återuppliva den med ett element. Tryckte näsan mot det, jan sa att jag va lite speciell.(komplimang tar jag det som!).

Hon grät, hon slapp stryk, fick aldrig ditt nummer.
Allt ska fixas, allt. Ska prata med v, snart.

PUSS! - på ... svansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar