tisdag 1 december 2009

most nights i hardly sleep

im not a perfect person
-there's many things i wish i didn't do

im sorry that i hurt you
-it's something i must live with everyday

and all the pain i put you through
- i wish that i could take it all away.

But now it's to late.


Okej, igår va jag för arg för att skriva.
Är fortfarande, å jag vet precis hur jag ska ta ut min ilska -men det är en hemlis.

Ska iaf försöka på riktigt nu, har sparkat ned tröjan och berättat för dig. Men jag släpper inte hoppat, jag slutar bara försöka. Om du ångrar dig så vet du precis vart jag finns.
Men annars, så hoppas jag att både du och jag hittar ngn bättre - men det är svårt att hitta bättre än bäst.

Har iaf ett span, spännande va? :)
så alla får hålla tummarna på att ja inte blir fet dissad för det skulle ju vara lagom pinsamt, höhö.

Klockan han tjugo över 7 och jag har sovit skit dåligt. Vaknade halv 3av en mardröm, va vaken till halv 5, somna om, vaknade kvart över 5 av en till mardröm(turk som åt morrötter och skulle våldta mig..) sen somnade jag halv 7 och vaknade av klockan en kvart senare - trevlig natt va?

De suger, ganska hårdt att inte kunna sova frö oftast så har jag ingen energi att komma upp när klockan ringer så jag får skit av att jag försover mig 24/7.

LÄNGTAR TILL JUL!!!!
men nu skajag ta första chokladen i kalendern och sätta på mig bhn från pullared.

puss å önska mig lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar