söndag 29 november 2009

saknad? - yes

Saltade popcorn är gott, fast ostpopcorn är underbart godare.

Jag hatar när saker tar slut. Som när jag va på ullared nyss, saker tog slut hela tiden - fanns bara skit kvar. Jag är nog den enda där som har handlat för under 100kr. Men när saker tar slut så vill man ha mer, en likadan eller till och med bättre. Men när man har nått den bästa, och de tar slut - fan ska man gö då? Vem vill gå från bäst till bara okej..

Btw så suger ullared, en fet affär mitt ute i ingenstans packat med tjocka tanter som handlar skitför att det är billigt. Överfulla vagnar och röven hänger ut. Så träffade jag inte morgan heller - blev besviken.

Igår hade jag kul, HAHA michaela med;)
Jag va manlig, eller gubbig. Som männen i titanic. Satt på ett tak också, dansade också. Kom hem sist gjorde jag också.score!

Jobbade igår med, känns riktigt gött att slita för pengar som jag sen kan njuta av.
Längtar till jul - borde städa mitt rum.

Hatar att det är slut, visst gör ni det med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar