torsdag 26 november 2009

i

You are everything, everything
That I wanted,
We are meant to be, supposed to be
But we lost it.
But its not over.


Jag hatar biskop. Hatar att bli förföljd hela jävla tiden, vill kunna gå runt själv ute utan att kolla runt med pepparspray i handen, mobil i andra och hela tiden vara rädd. Va fan får man ut av att jaga tjejer? Det är liksomn ett uttryck att manska jaga och kämpa för den man vill ha, inte att springa efter den in 10min på kvällen å skrika saker. Sånna människor borde åka in på hem eller något, för dom vet inte hur man ska bete sig i ett sånt här sammhälle.
Man gör inte så. Man respekterar varann och varanns tillhörigheter. Och de skulle fan inte skada om folk kunde vara LITE snällare.Hör skit varenda dag om va någon har gjort mot någon annan, börjar bli riktigt tröttsamt. Är inte den snällaste jag själv,men man kan ju göra misstag och sen försöka göra saken bra igen - men hur fan ska de gå till när någon bara förstör?


Så vill jag flytta hemifrån när jag börjar gymnasiet, är så avundsjuk på folk som har egen lägenhet. Vill med ha det.
Orkar inte plugga. Vill ha lov,jobba,tjäna pengar å ha kul för dom(dvs köpa skor).

Ska lägga mig.
bajs på dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar