torsdag 12 november 2009

-"-

Nu är det iaf säkert, chefen vill att jag jobbar 2-3helger i månaden(lördag-söndag) från 11 till 17 med ca 60spänn i timman och jag kanske får börja redan nästa vecka. Så de blir typ 2000spänn i månaden för att jobba knappt en vecka med bra tider- underbart.
Första jag ska göra med lönen är att köpa skorna jag hittade och hoppas att dom är kvar.

Så imån tar jag med min röda väska på hjul med LÄTT packning till sista prao dagen för att sedan ta tåget till Värnamo(småland)kl 18:07 för att hälsa på calle under helgen.
Faktiskt stolt att jag packat med mig så lite, t.ex har jag bara med mig en bh ist för 5 som jag brukar:)
Skriver nog något inlägg när jag kommit hem från honom så får ni nog en sammanfattning.

En sak som är osäkert är ifall jag har förstört det bästa i mitt liv eller inte.

I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces fill the places I can't reach
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you
And all you know
And how you speak
Countless lovers undercover of the street



ps. jag klarar mig, det gör jag alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar