onsdag 4 november 2009

Am I retarded or am I just overjoyed?

Tja!
Har börjat praoen i måndags, går rätt bra. Får jävligt ont i fötterna bara men de e lugnt, sålänge vincent masserar mig:)
Men det är iaf på dahls bakeshop i NK från 11-17 år jag där. UTAN RAST! sitter ned å äter men alla som känner mig vet att jag käkar i turbofart så jag blir sittandes i 5min, men de e lugnt. Skön personal, handledaren är rätt knäpp. han kom från ingenstans idag men en penna och ritade ett sträk på min arm och sen sprang han iväg man bah ? :P

men vem fan pallar vara normal? Normal är tråkigt.
Har iaf biljetter så jag kan åka till calle den 13-15 nu ! ska bli kul:D
Vill kö paintboll.. även om man får blåmärken.

Så vill jag veta resultaten på proven jag gjort och såmnvill jag vaccinera mig mot grissjukdomen:)

Mysigt med snö imån, förhoppningsvis. SÅ JÄVLA HJOBBIGT NÄR DE BLÅSER fan va jag hatar blåst.Man fryser då och så rinner sminket -.-

jag har iaf världens bästa pojkvän, sug på den!
hejdå och ta på er mössa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar