torsdag 19 november 2009

" i do, not i did "

Idag har jag bytt buss sammanlagt 10gånger, lätt värt.
Fast jag är förvirrad, glad men förvirrad. Förstår inte riktigt.
Massa jag inte förstår.. t.ex vad " en hel och 3 fjärdedelar + 2,8" är.
Men man lär sig något varje dag så det kommer nog en dag för det också.

Är trött och har huvudvärk, längtar till jul gör jag också och jag vill fortfarande ha kladdkaka och maränger.

Är nog en sån som stänger det inne, har 3pers jag öppnar mig för - resten ljuger jag för, heh.
Vill bara att allt ska bli bra och jag gör verkligen ALLT för att det ska bli så, till och med 2 gånger.
Fast du är inte arg längre verkar det som iaf, snart över hoppas jag.

Fast jag heter ju "Jasmine" så det är nog inte över än. Men jag klarar inte så mkt mer, behöver ett lugn, och nya skor.
- i need it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar