onsdag 25 november 2009

i want your everything.

Klockan är tidigt, känns som mitt i natten. Ska snart julpyna (L)
Kommer nog att bli sänkt i no, jävlafitt jan.
Fick iaf mitt svar, inte det jag ville. så jag får kämpa mer.
Kommit på att jag är rätt envis och inte är den personen som ger upp.
Och jag har väldigt svårt att dölja mina känslor (sry mamsen).
Men det är bra, för jag är inte så svår att läsa ¨då.
Btw så läser jag en skit bra bok " ett nytt liv på köpet - hur långt skulle du kunna gå för att slippa vara ensam?" jag skulle nog kunna gå långt. Även om jag hellre är själv ist för att vara med äckliga människor(fake, skabb fittor typ). Men jag blirn nog aldrig själv, har alltid någon.

Jag vet att jag sa att jag inte hade någon annan, men jag menade någon annan som betyder så mkt. Har 2 andra ja kan prata med - en idiot(fast snäll) och en snäll(fast lite idiot) men big love iaf.

Käkade 15köttbullar igår, skulle jag INTE gjort - feting ont i magen. Fast det kanskeinte är därför, men troligen.

Vill iaf ite vraa själv, tror inte att någon vill det. Alla borde ha minst en som bryr sig. (tror ja faktiskt att alla har om dom tänker efter).

Men iaf, idga ska jag bowla och spela laserdome!
får se hur de går - pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar