fredag 6 november 2009

just you

Jag trodde att allt var bra.
Trodde att vi mådde bra.
Trodde att vi va lyckliga.
Trodde att de alltid skulle va du å ja, tillsammans.
Trodde så jävla mkt om oss.
Hade så jävla fel.
Nu vet jag knappt någonting.
- vet bara att jag är så jävla rädd.
om jag hade kunnat gå tillbaka och ändra på det, så hade jag gjort det. hade ändrat på så jävla mkt så hade jag sluppit dehär.
men nu är valet ditt : förlåta och älska eller lämna och glömma.
hoppas att du gör rätt val och inte ångrar dig.
jag klarar mig, det gör jag alltid.


offtop:
jag får antagligen helgjobb vid jul och kanske kvällsjobb efter skolan på dahls café.
gött med pengar, så jag kan köpa det jag vill utan att behöva tigga av föräldrarna.
behöver 650:- så jag kan köpa ett par höga skor och en halsduk "/
får la spara och hoppas att de finns kvar om en månad typ.
fast å andra sidan, man kan inte få allt. även om man vill.

jag känner mig yr, gråtfärdig, illamående, rädd som in i helvete, så liten, låg livsglädje och lite svårt att andas.
undra varför .. -.-

hoppas att jag får ett svar snart.
har sjukt ont i förrerna..
http://www.youtube.com/watch?v=y5o8L-Or0O4 <-- grymt bra låt.


puss hej och ta hand om er och tänk efter innan ni gör något.
ps. fan va jag hatar ödet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar