söndag 6 februari 2011

Är trött.
inte på något, utan trött. sliten.
" vill du ha mjölk i kaffet? :) " - fuck you.
du ger mig pengar men massa ont i fötterna.
är så trött.
vill lägga mig i dina armar och somna.
men du är ju inte här.
pratat för mycket,
-ändå har jag så mycket kvar.
så mycket i mitt huvud som inte kommer ut. Löften.
Alla borde hålla sina löften.
Ser ingen vits i att ha en vän jag inte kan prata med. Onödigt. Kan jag inte lita på dig så har jag inget att bygga på.
ingen grund.
"Vi har kul tsm" , visst. Men det tillhör det förflutna.
Kanske när du har slagit en 6a på tärningen så kan vi börja igen.
trötttrötttrött
Känner mig galen på insidan fast mitt skal funkar inte.
Som en ugn som bränner för att kärnan är varm men skalet hänger inte på.
"bakom!"
ge mej en puss bara, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar