fredag 4 februari 2011

mainstream

Kände mig lite hatisk.
så här kommer en hat lista.
hat lista är ungefär som en "stör mig på lista". Eller saker som bara irriterar mig eller får mig att reagera negativt.
något som får mig att vilja spy eller bara skrika åt personen.
Ger mig gåshud eller bara rent av ogillar.
Kanske känner mig lite väl elak och skriver en älskar lista.
men lovar inget.
ni vet hur jag är.
relativt brutal :)


JASMINES HAT LISTA!
* folk som klagar på rökare.
- Om du inte gillar röklukt, STÅ INTE VID EN RÖKARE DÅ!
* Ryggsäckar. - Det är bara så fult, skaffa en riktig väska.
* Kopior. - Kopior av väskor, smink, människor som kopierar varann. U name it. Kopior (N)
*Lögnare - Tycker bara att det är så onödigt. Mycket lättare med sanningen än att komma på en lögn.
*Folk som går ut med blött hår - Ser ut som om ni har olja i håret, bara så ni vet.
* Rykten. - Tycker att det är spännande att folk vet mer om varann än om sig själva. Men glappa inte runt med dina ord när du har så dålig verklighetsuppfattning.
*Tidiga matte lektioner - Vem sätter en lektion där man måste tänka på morgonen? fuckhead.
*Vin -Vin luktar äckligt, ser äckligt ut och smakar kiss.
*Ljushåriga killar med skägg -ENDAST mörkhåriga killar får ha skägg, och då menar jag sexigt stubb. Inget kebabskägg med hippiestuk här inte.
*
Stubb! -Man har tagit sig tid att raka sig, sjukt mysigt. Så vaknar man nästa dag och benen har förvandlats till rivjärn..
*
Folk som går på andra utan anledning.
*Bangare! -
När man säger att man vill och sen när de gäller så bangar man. fyfan för er!
*
Mainstreamare -Gå din egna väg istället.
*
Dåligt självförtroende -Okej ni kan inte hjälpa det blablabla. Men det sitter i huvudet, erat huvud. Det går att lösa med vilja så sluta whina så jävligt och get to work!
*Praktiska skor. - Ecco, HATAR ecco. Ecco är fult,alla jävla "hej vi klarar bergsklättring, forsränning och en rejäl promenad i djungeln"- skor borde hållas där. Dvs fula jävla praktiska skor HÅLL ER BORTA FRÅN ASFALTEN.
*
Personer som inte försöker - Du kan, du vill, men du gör det inte? Du har potential att vara så bra, men ist drar du en vattenkam genom håret och på med ullareds mjukisen när du kan dra på en tunika och en rörelse med läppstift.
Ansträng er, ni kan.

Denna lista kan göras oändlig, jag har bara en sak till att framföra.
Jag hatar när man förväntar sig något, verkligen försöker och anstränger sig. Så kommer någon och förstör.
Bara brist på respekt och omtanke nog att bry sig.

Älskar lista kan kamma sig, kanske kommer en " detta visste du troligen inte om mig" lista senare.
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar