söndag 27 februari 2011

supa är kul men jag föredrar att dansa.

*tog tag i målningen trots allt,*
love your friends, drick redbull och sätt på dig en allt för liten skjorta.
sticker till jobbet snart och filosoferar om jag glömt något i dimman.
Förutom igenkännande blåmärken, illa luktande väska och en trasig strumpa så är jag okej.
fördelarna var betydelsefullare än nackdelarna så det va en go lördag, hade vart bättre om det var en fredag men lördag är bra den med.
ska äta mer än vad jag gör av med, motsatsen till dem flesta i min närhet - men så är det.
börjar redan se resultat och taggar inför bikini säsongen då vi ska gå omkring och glänsa i solen i våra olika skönheter.
drömde om drömmar, luktar tvål.

Blev sur för något jag inte nu förstår hur jag lät de tas till mig, små ord, små små ord trängde igenom min mur. Men blicken ångrade sig efteråt, du är förlåten.
Bestämma sig är viktigt, man kan inte ligga i mitten för länge utan att någon på ändarna tar illa vid.
Inte okej.
ger dig vingar, men du stannar hos mig.
Ger mig själv vingar och försöker att flyga med dig, men du tvekar.
vi kan, men vi gör inget.
vi lever med för lite action.

öser på med ljuvliga etanolen, tänder på och hoppas på en gnista.

ops-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar