onsdag 23 februari 2011

kärlek på högsta grad.



















bloggtorka är inte min grej, har bara inte känt för att dela med mig av något förens nu.
Delar med mig av att jag absolut älskar skor och det är absolut ingen hemlighet för er som känner mig.
klackar är min grej som ni ser, mocka, lila, beige, silver detaljer och lack. mums säger jag.
Struttar runt på gatorna i dessa härligheter och njuter att jag köper mina skor själv(dem flesta iaf).
Detta är också varför jag jobbar, för att kunna stilla mitt behov.
njutning.
har lite av min egna stil, klackar är mitt signalement.
bryr mig inte om vad andra tycker om mig, det bara svishar förbi min mur utan att nudda.
folk som jag bryr mig om tar jag såklart av mig av deras åsikter. Men inte såpass mycket att jag ändrar mig.
Tycker jag inte någon borde göra.
Tycker att man ska vara sig själv, och om det inte passar så är det inte dig dem vill ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar