torsdag 10 februari 2011

dansa tills ni spyr - det är snart fredag.

Could you be the only one
Well I beg you to come home
Dance forever my only one

Imån är det fredag. Min älskade dag.
dagen då man gör precis det man känner för utan att tänka smart.
man gör det man gillar.
dansar, träffar folk och skapa minnen är vad jag gör.
Eller VILL göra.
Hörde att livet är inte dagarna som går förbi utan dagarna vi minns.
Låter logiskt.
man borde längta mer. Skaffa mer att längta till.

ska vakna på magen och klä på mig min fina långa klänning med de högsta klackarna jag har och gå till skolan med uppsatt hår.
Le mot utsikten och hoppas att den ler tillbaka.
skor med klack är jasmine, min symbol tydligen.

kalori räkning är så sjukt överksattat, hur fan ska jag veta hur många kalorier det är i min leverpastejsmacka?
Man måste typ äta burkmat för att kunna räkna.
Kul liv att räkna matte varje gång mna ska käka, skippar hellre maten då!
Vill äta mer kalorier än vad jag bränner för att bli biff, men jag ORKAR inte räkna.
Så jasmine käkar på tills hon blir mätt och sen äter hon lite till så blir det finemang!
De borde alla göra.
Livet är fan kort, om man jämför med typ en sköldpaddas liv?
för lite tid för att deppa över någon/t eller inte njuta till fullo.
Se de positiva.
Även om det är jävligt svårt i vissa tillfällen!

Puss på er, dansa tills ni spyr - det är snart fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar